4.5.15

FREE TIME | DEYNN


Brak słońca za oknem sprawił, że z dna szafy wyciągnęłam kolorowe ciuchy i odłożyłam w kąt smutne czarno szare rzeczy. Wiem, że się zdziwicie bo zawsze wypierałam nawet ze świadomości słodkie kolory ale cóż, kobieta zmienną jest i widać to nawet po moich paznokciach. Nie sądzę, iż byłaby to trwała zmiana wizerunku. Jak lubicie spędzać wolne dni w samotności? Leniuch na kanapie czy leniuch w mieście? Lubię raz na jakiś czas iść na ławkę do parku czy do centrum handlowego w jakieś ustronne miejsce i topić się w moim uzależnieniu, czyli internet/telefon i sprawdzanie wszystkich SM, odpowiedzi na emaile nie siedząc przy tym w domu. Przy okazji zjeść coś ciepłego i wypić kawę. Zawsze wybieram taką z mlekiem, syropami czy innymi dodatkami, za czystą czarną nie przepadam. Moją ulubioną kawą jest Latte Macchiato, czyli espresso z dużą ilością mleka i mlecznej pianki.      
Właśnie wróciłam do domu i kończę pisać post. Mimo braku słońca, mam nadzieję, że pogoda się zmieni i dopisze w weekend majowy, udanego :)



*post powstał przy współpracy z firmą McDonalds


(shoes- deezee, jacket- mosquito, pants- zara, tshirt- nie pamiętam:))

106 komentarzy:

  1. ja zawsze nie wiem jaką kawę wybrać bo wszystkie są yummy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. skąd pasek?

    OdpowiedzUsuń
  3. wspolpracujesz z McD? :O
    o kurde.. ich kawami nawet ja nie gardze.. a szczegolnie uwielbiam marakuję

    OdpowiedzUsuń
  4. ale cukierkowa, świetnie ci tak

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakochałam się w butach i w spodniach *.* Śliczne zdjęcia :) Pozdrawiam. ;))

    http://karolaaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejciu Deynn idealny post, w ogóle Twój blog jest dla mnie inspiracją i motywacją w wielu wyzwaniach. Ja w takie dni jak te lubię posiedzieć sobie w domu słuchając muzyki, czytając, różne blogi, przeglądając tumblr'a czy oglądając jakieś filmy ^^ Zaraz zabieram się za ćwiczenia :) http://duulcev.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. E jakiej kategorii na deezee są te buty? Nie mogę znaleźć w ogóle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpisz SLIP ON, powinno wyszukać tego typu buciki :v

      Usuń
    2. Spróbuj pod nazwą 'SLIP ON', powinno znaleźć.

      Usuń
    3. Mitka a ja mam inne pytanie co do butow takich jak te. Jakie nosisz do nich skarpetki, i gdzie je kupujesz? tez mam slip ony, tylko takie zwykle czarne, i aby do nich moge nosic tylko skarpetki takie balerinki aby nie byly widoczne, tylko problem w tym ze nie przepadam za takimi skarpetkami, zawsze ich gumki wżynają mi sie w stopy, moze wiesz gdzie kupic takie krotsze skarpetki, takie do polowy stopy?

      Usuń
    4. W Cubusie są ;)

      Usuń
  8. skąd buty??????????????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod postem masz napisane 'shoes - DeeZee' :v

      Usuń
  9. Hej DEYNN chciałam się ciebie zapytać czy jesteś zadowolona ze swojego laptopa gdyż chciałabym kupić takiego samego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie kupuj, to szajs bo sama mam takiego ;)

      Usuń
  10. Bardzo ładnie ci w takim dziewczęcym wydaniu zdecydowanie częściej dawaj takie posty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mitka skąd ten cudny pasek??

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładnie Ci w różowym. Świetnie wyglądasz, Marita! :-) Uwielbiam wracać na Twojego bloga. Genialnie się go czyta i jest się na kim wzorować! :-)
    Na moim blogu post o doborze stroju kąpielowego do typu sylwetki, zapraszam :-)
    http://blogwspodnicy.blogspot.com/2015/05/jak-dobrac-stroj-kapielowy-do-typu.html

    OdpowiedzUsuń
  13. a ładny pasek skąd? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakiego używasz aparatu do robienia zdjęć na swoim blogu? :)
    http://o-c-z-k-o.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. przekombinowałaś... niestety nie wyglądasz w tym korzystnie. Spodnie spoko ale bluzka wiejska, landrynkowa kurtałka jak na grzybobranie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może pokaż jak Ty się ubierasz ? Fajnie być takim anonimowym, co ? I pisać co się chce ? Żałosna jesteś, prawdopodobnie masz 50kg nadwagi, nieciekawą twarz i stąd Twój hejt!

      Ludzie, proszę.. Zazdrość Was kiedyś zniszczy.

      Marita wyglądasz ślicznie, pozdrawiam Cię, Asia.
      P.S czy napisałabyś jak stylizujesz włosy by w kucyku wyglądały tak perfekcyjnie ?

      Usuń
  16. Jesteś najwspanialsza na świecie! Dałaś mi dużo do myślenia i dzięki tobie postanowiłam zmienić swoje życie! Myślę że jesteś inspiracją dla wielu młodych kobiet:) stylizacja nie w moim stylu Ale ważne że wlozylas w ten post dużo pracy:) uwielbiam cię Marita jeszcze raz! Dużo szczęścia z Oskarem i ogółem w życiu:))nie przejmuj się opiniami innych, ludzie zawsze będą gadać:) rób swoje bo robisz to wspaniale, a jakbyś od czasu do czasu na aska wrzuciła filmik na którym coś mówisz to byłabym wdzięczna bo snapa niestesty nie posiadam:( pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten złoty zegarek nie pasuje do tatuażu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie mega to wygląda !

      Usuń
    2. Moim zdaniem też idealnie pasuje :v

      Usuń
  18. SUPER!! Coś takiego ''innego'' niż zwykle, widzę że twój blog fajnie się rozwija, tak trzymaj kochana

    OdpowiedzUsuń
  19. super post ! :* i świetnie wyglądasz, zdecydowanie pasują Ci takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Hej, możesz podać rozmiar spodni? Bo chciałbym zamówić. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podasz linka do nich? :)

      Usuń
  21. deynn dawno kupowałaś te mokasyny? Bo na dezee już ich nie widzę, a są prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://deezee.pl/obuwie_damskie/tenisowki_trampki/trampki_rozowe_fringe_pink_slip_on.html

      Usuń
  22. Według mnie jest Ci świetnie i w takich dziewczęcych, pastelowych kolorach jak i w ciemnych :D
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Dawno kupowałaś spodnie ?

    OdpowiedzUsuń
  24. kurczę szkoda że nie pamiętasz skąd koszulka bo świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mitka cudowny post, serio :) Niby taki zwykły, normalny a bardzo mi się podoba :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Wyglądasz jak zawsze bosko;D

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne ootd :**

    agnieszkaboczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękna figura ;) stylizacja bardzo dziewczęca, jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  29. Tak sie przyzwyczaiłam że prawie zawsze jesteś w stonowanych i ciemnych kolorach że tak dziwnie mi patrzeć na Ciebie w kolorach :D ale fajna odmiana ;p

    OdpowiedzUsuń
  30. Love photos and I loooooove your shoes! Amazing!!!

    http://happinessvictim.blogspot.com
    x

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne zdjęcia ! pozdrawia dziewczyna z takim samym uzależnieniem :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Oby więcej takich radosnych stylizacji, bo bardzo Ci pasują!
    A kawcia z Maka, szczególnie właśnie CZARNA i bez cukru, pyszotka!
    Pozdrawiam,
    czekamy na więcej postów!! :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Kolory są ważne, za to między innymi uwielbiam letnie pory roku :) Piękna kurtka! Pozdrawiam, WWW.POLINSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny pomysł na post :) Ładny wygląd bloga :) Pozdrawiam :)
    Śliczna jesteś ;cc
    http://seriouslyhumanity.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny post :) Zapraszam do siebie http://bynattyy.blogspot.com/ :))

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny post! Pięknie wyglądasz w kolorach i w końcu jakaś odmiana na zdjęciach! Oby więcej zdjęć w tym stylu i tej scenerii. :)
    Ps: Bluzkę byś wyprasowała. :p

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja uwielbiam wylegiwać się na kanapie lub w łóżku z książką :) czy t-shirt nie jest przypadkiem z Choies? bo widziałam ostatnio identyczny :D super zdjęcia!
    http://via-martyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Ta kurtka jest wspaniała! A co do chilloutowania to i ja czasami lubię gdziekolwiek indziej byle nie w domu ;D

    OdpowiedzUsuń
  39. Maritka, jak ślicznie Ci w tych kolorkach! Wyglądasz tak dziewczęco i uroczo :)
    MY BLOG click

    OdpowiedzUsuń
  40. Pięknie wyglądasz, bluzeczka jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ładnie wyglądasz! Ja swoje "samotnie" zdecydowanie wolę w domowym zaciszu :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Buty są świetne! Paznokcie bardzo fajnie wyglądają z różnymi kolrkami.
    Pozdrawiam!
    Mój blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Też uwielbiam latte macchiato z jakimś syropem, orzechowym na przykład :) Śliczne zdjęcia. Ja jednak wolę poczytać książkę w parku albo porozmawiać z kimś :) Leniuchowanie poza domem jest chyba fajniejszą formą ;p chociaż wieczory wolę spędzać u siebie :)

    our-womenly-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetnie wyglądasz! :)
    http://roatum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Paka ma wspaniały kolorek a butki cudowne!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. http://patrycjabunt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Powiem Ci, że takie kolory do Ciebie bardzo pasują ;)

    Skąd wzięła się torebka? Nie wiesz? Poznaj więc jej barwną historię!
    http://encore4u.blogspot.com/2015/05/historia-torebki-w-piguce-cz1.html

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetnie wyglądasz! ;)

    blackwhiteandnavyblue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Zakochałam się w tej bluzce,muszę ją znaleźć :v

    OdpowiedzUsuń
  50. Zakochałam się w tej bluzce, muszę ją znaleźć :v

    OdpowiedzUsuń
  51. idealne ciało :*
    świetna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  52. JAKIEJ FIRMY BRANSOLETKA NA STOPIE? GDZIE MOŻNA KUPIĆ???? PLEASEEEEE ODPISZ??? :))))

    OdpowiedzUsuń
  53. butyyyyyyyyyyyyyy są zajebiste mega :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Deynn ty to zawsze masz tak "odpicowane" te włosy, cudne są :)

    OdpowiedzUsuń
  55. kurteczka świetna, zakochałam się !

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetne zdjęcia ;3
    Taka idealna *U*

    http://natalii-blogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Generalnie w każdym kolorze wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Twój tatuaż jest wykonany w tak genialny sposób, że komponuje się idealnie z każdą stylizacją. Czy bardziej dziewczęcą, czy z mocniejszą. Super :)

    OdpowiedzUsuń
  59. zdecydowanie ożywiła Cię ta stylizacja, swietnie wyglądasz. Teraz juz wiem ze pasuje Ci wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Kocham twoje włosy... Są po po prostu boskie!
    Ładny odcień kurtki.


    annbabe-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Marita jak zawsze piękna :)
    Zapraszam do mnie :
    http://maydivas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Najlepsza :) Ja nie wiem jak ty to robisz, że ciuchy te osobno nie wyglądają interesująco, ale gdy je stylizujesz i dobierasz to niesamowicie to wszystko wygląda.

    Serdecznie Zapraszam do mnie - http://therecklesskamila.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Ja bardzo nie lubię mieć "wolnych dni " wolę gdy zawsze jest coś do zrobienia. Choć ewidentnie większość mojego czasu spędzam na mieście .

    miinikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Śliczna stylizacja :)

    http://happinessofeverywoman.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Hej, kilka dni temu dodałaś na snapie filmik z poduchami, kubkami, nerkami itp z pieskami. Możesz podać adres do tego sklepu?

    OdpowiedzUsuń
  66. Chwilę się musiałam zastanowić zanim się zorientowałam że to malta w Poznaniu ;) Lubię czarną kawę z Mc'a ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z jakiego sklepu ta bransoletka na Twojej kostce ?

      Usuń
    2. z jakiego sklepu ta bransoletka na Twojej kostce ?

      Usuń
  67. Wiem że to może śmieszne pytanie ale proszę o odpowiedź :)
    Jak oceniasz jakość i wykonanie butów z DeeZee?
    Czy po dłuższym chodzeniu w butach nie tworzy się nieprzyjemny zapach?
    Chciałabym kupić jakieś buty a po ostatnim zakupie w H&M balerinek nie chce przechodzić tego samego. STOPA I BUTY BARDZO NIEPRZYJEMNIE PACHNIAŁY.
    Czekam na odp, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  68. Super ta bransoletka na kostce :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Cudne zdj.!<333 mega mi się podobają ;*
    zapraszam do siebie ;) http://iloveedreamss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. skąd zegarek? :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Jaka Ty jesteś śliczna ! Zanim zaczęłam śledzić Twojego bloga obserwowałam Cię na snapie i stwierdzam, że jesteś bardzo inteligentna i masz zarąbisty charakter !


    beautystyle-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. Deynn mam do Ciebie pytanie odnośnie butów z tej stylizacji, jaki jest rozmiar wkładki do numeru buta , wiem że często numeracja jest zawyżona albo zaniżona .. Bardzo proszę o odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Idealna!!

    Zapraszam do mnie, niedlugo notka z ciuchami!
    http://kitovska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. Najlepsza <3 uwielbiam Twojego bloga i zazdroszczę Ci urody ;*

    OdpowiedzUsuń
  75. Uwielbiam pastelowe kolory!
    Jedna z najlepszych stylizacji jak dla mnie :)

    Marcelline,
    maarcelline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  76. Przepiękna dziewczyna, przepiękne włosy, super figura, mogłabym tak zachwalać :-)
    Ja mam pytanie odnośnie paznokci, czy masz z natury takie, czy robisz coś więcej z nimi, chodzi mi o hybryde, itp.
    Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń