3.12.13

REALTREE CAMO VARSITY | LOUBOUTIN NAILS


Dziś czuję się jak ryba w wodzie, jest to moja ulubiona stylizacja. Sportowa, kobieca i na luzie. Idealne czarne 'skórzane' spodnie, kto takich szukał? Aby nie przesadzić z połyskiem i nie popaść w tani kicz. Tego rodzaju spodnie mają to do siebie, że nigdy na mnie dobrze nie leżały. Tutaj proszę, daleko szukać nie musiałam, w dodatku mają świetne marszczenia nad kolanami. Poniższa kurtka jest najczęściej noszoną odzieżą wierzchnią z moich zbiorów, taką samą, tylko z rękawami moro mogliście zobaczyć (w tym) poście. Wczorajszy dzień był wyjątkowo jak na grudzień ciepły, świeciło słońce i ochota do życia wróciła, więc nie trzęsłam zębami po zdjęciu kurtki i pokazaniu mojego nowego "maleństwa", które będzie kończone za 7 dni :)


http://instagram.com/deynn


(sneakers- steve madden via renesmee fashion, pants- bbnb, jacket- neige tees, tshirt- monashe, nails- galeria kobiecości, lipstick- mac charmed i'm sure, rings- river island)

123 komentarze:

  1. 10/10 :)


    http://alice-fashionland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. jeny ten tatuaż *_- mega do ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. http://lostpeanut.blogspot.com/

    10/10 ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. NAJLEPIEJ! piękna figura, co za nogi :-*

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Ale nie za zimno na taka jedna kurteczke do okrycia wierzchniego?;))
    A nowy tatuaz jest niesamowity! W nastepnej sesji robisz rekaw do nadgarstka czy wypelniasz istniejace juz roze?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poruszam się autem, więc taka kurtka mi starczy, a jestem zimnolubna :D

      Usuń
  6. that ass, widać że ćwiczysz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny zestaw <3

    http://miinikaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetną masz figurę ! :)
    ćwiczysz coś, czy tylko zdrowe odżywianie? :)
    jeśli ćwiczysz to prosiłabym o posta o tym jak, jakie ćwiczenia, ile czasu. Taki motywacyjny może. Oczywiście jeśli znajdziesz czas i siłę na to. :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ćwiczę :) jak pisałam przy poście o odżywianiu, ćwiczenia także dodam ale za jakiś czas :)

      Usuń
    2. sama sobie odpowiedziałaś na to pytanie :) jedz zdrowo i ćwicz - sekret szczupłej sylwetki!

      Usuń
    3. dziękuję bardzo za odpowiedź :)

      Usuń
  9. gdzie byly robione zdj??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciężko mi opisać to miejsce, bo pierwszy raz tam byłam :) gdzieś za Starołęką, zamknięty teren :)

      Usuń
  10. Zestaw wygląda świetnie, bluza, spodnie i buty są rewelacyjne w tym połączeniu !

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacja fajna, ale spodnie są trochę kiczowate;/

    OdpowiedzUsuń
  12. jesteś niesamowita! a na nogi w tych spodniach napatrzeć się nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. aaaaa jaram się Twoim rękawem już nie mogę doczekać sie efektu koncowego ! <3 mam taką samą koszulkę :) spodnie świetne :) Pozdrawiam Coralii !

    coralii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne zdjęcia kochana! :* kurteczka prze boska!

    OdpowiedzUsuń
  15. zajebisty tatuaż, czekam na dokończenie ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. <3 najlepszy wpis.

    OdpowiedzUsuń
  17. SNEAKERS <3

    OdpowiedzUsuń
  18. to jest najlepsze ombre jakie ktoś kiedykolwiek miał !!!!! kocham kocham te włosy i zazdroszczę piękna deynn :)

    OdpowiedzUsuń
  19. genialna stylizacja! :)

    xx

    www.gold-lady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Gdzie znaleźć tanszy odpowiednik takich sneakersów? :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Co robisz z włosami, że masz tak lekko pofalowane ?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zrobiła post o falowaniu włosów

      Usuń
  22. zajebista stylówka, mój gust :>

    OdpowiedzUsuń
  23. Spodnie po prostu rządzą! Czy ten model jest jeszcze dostępny na stronie, bo niestety chyba ich nie widzę :/

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo podoba mi się ta kurtka! Zestaw idealny, gdyby nie te buty.. ale wiadomo, każdy ma własny gust, tu nie ma o czym dyskutować :)
    Masz piękne włosy, też takie chcę! Możesz powiedzieć, jakich kosmetyków używasz? :)
    Pozdrawiam ciepło, życząc samych sukcesów! :)
    http://gosiabaszak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. fakt, spodnie leza super :-) i chyba rzeczywiscie troche 'odzylas'- ta stylizacja jest powrotem do starej, dobrej DEYNN. Ostatnie posty byly slabe, ten to duza poprawa. Pozdro!

    OdpowiedzUsuń
  26. a jaką torebkę proponujesz do tej stylizacji :)?

    OdpowiedzUsuń
  27. Taka fajna dziewczyna a tak się szpeci tymi dziarami

    OdpowiedzUsuń
  28. wyglądasz rewelacyjnie :) figure masz boską!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. te buty nadal do mnie nie przemawiają, chociaż muszę przyznać, że w takim zestawieniu świetnie się prezentują ;) jednym słowem - REWELACJA!

    OdpowiedzUsuń
  30. Prawie identyczne spodnie kupiłam ostatnio w Stradivariusie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. cudowna stylizacja, na luzie a tatuaż bomba :)))

    OdpowiedzUsuń
  32. Faktycznie wyglądasz świetnie, kobieco, sportowo i na luzie!
    A tatuaż.. ekstra, sama bym chciała tatuaż <3!
    Pozdrawiam i zapraszam na urodzinowy post mojego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  33. świetnie! super kurteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  34. MEGA TATUAŻ ! <3 zakochałam sie !

    OdpowiedzUsuń
  35. fantastycznie wyglądasz w tym zestawie:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Kurtka i tatuaż REWELACJA !!! *.*
    u mnie nowy ---> http://thealexlook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. czy one mają wąskienogawki?:) też szukam takich rurek, moglabys podać dokladny link do nich? Bo w tym sklepie nie mogę ich znalezc. Na mnie też woskowane źle wyglądają, sa za szerokie a chciałabym obcisle:)

    OdpowiedzUsuń
  38. możesz wstawić link do spodni, bo takich nie widzę na stronie :(

    OdpowiedzUsuń
  39. Deynn kochana, błagam Cię ! ♥ Mogłabyś powiedzieć, jaką czcionką piszesz posty i jaka czcionka jest w tytułach ich?
    Poza tym jesteś przepiękna, uwielbiam Cię! Mam nadzieję, że kiedyś i ja będę miała taką figurę jak Ty, trochę mi daleko do tego ale się staram! :) Jak najszybciej dodaj tą notkę z ćwiczeniami kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. ten tatuaż tak do ciebie pasuje! jestem zacheycona

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetna styli! :)

    OdpowiedzUsuń
  42. śliczne zdjęcia. i aaaa, tatuaż <3

    OdpowiedzUsuń
  43. Super stylizacja! :) Chociaż fanką skórzanych spodni nie jestem- ze skóry toleruję tylko sztuczne kurtki. Ale jak ktoś dobrze w tym wygląda, to czemu nie? :)
    Świetny tatuaż! Zazdroszczę. :P
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  44. Super blog ;p
    Jeśli możesz to poklikaj w baner na moim blogu :3 To bardzo ważne
    Obserwujemy ?
    http://lifestyleourblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. świetnie wyglądasz, bardzo podobają mi się Twoje włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Stylizacja rzeczywiście fantastyczna :)
    Uwielbiam u Ciebie taki styl ;)

    http://oneewayyorranotherr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Boże jak ty stylowo wyglądasz!:D

    OdpowiedzUsuń
  48. Studiujesz może coś? Pytam z ciekawości:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Rewelacja - jak zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  50. Po co zatwierdzasz i publikujesz pytania, na ktore nie udzielasz odpowiedzi?;/

    OdpowiedzUsuń
  51. Kapitalna stylizacja ! :)

    http://fashiondancingshoes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. świetna notka :D
    zapraszam na
    http://goodaay.blogspot.com/
    dopiero zaczynamy przydał by się komentarz kogoś doświadczonego
    +ja już obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  53. Jeden z najlepszy postów! Piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Zawsze podziwiam twoje ombre, maøo kto ma to zrobione umiejetnie, zeby wygladalo ladnie. Natomiast twoje jest idealne <3

    +fajny zestaw, dobrze Ci w takich.

    OdpowiedzUsuń
  55. piękne zdjęcia Kochana :* bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Marita styl obłędny :D Spodnie świetnie dopasowane! :D

    http://deebson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. świetny zestaw i zdjęcia, ale twoje nogi to istna rewelacja! ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. ufff.. chyba nigdy nie przestanę być fanką Twoich włosów, są po prostu świetne. Nie ma znaczenia, czy proste czy falujące - zawsze wyglądają fenomenalnie.. Muszę szczerze przyznać że taaaaaaak bardzo Ci ich zazdroszczę! :D

    -------------------------------------------------------------------------------------
    http://mialmaesespanola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Witam! :)

    Serdecznie zapraszam Ciebie i Twoich czytelników na moje aukcje na allegro!
    http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=28810324
    American Eagle, Pac Sun, Urban Outfitters, Brandy Mellville, Bershka, Stradivarius, Pull and Bear, H&M, Victoria's Secret, Benefit, Too Faced i wiele innych :)

    OdpowiedzUsuń
  60. świetne stylizacje i piękne włosy - gratuluje b.dobrego bloga. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  61. Genialna stylizacja ! *_*
    obserwuje !
    http://youngster-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. https://www.facebook.com/rugeboutique
    Zapraszam do polubienia fanpage RUGE BOUTIQUE Każda znajdzie coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  63. hej mam nadzieje żę mi pomożesz, jeżeli zamawiasz z sheinside to płacisz im odrazu przelewem czy przy odbiorze ? proszę pomóz mi
    ps. jesteś niesamowita ! :)

    OdpowiedzUsuń
  64. jaką chcesz kupić sukienkę na sylwestra? :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Odpowiedzi
    1. w Tally Weijl niemalże identyczne

      Usuń
  66. Stylizacja niesamowita :D!
    Widziałam Cię dziś, ale bałam się podejść (wstydziłam) :)) Jesteś jeszcze piękniejsza niż myślałam :((!
    Pozdrowienia ;)))

    OdpowiedzUsuń
  67. http://www.photoblog.pl/bestthings/profil fajny avatar nie?

    OdpowiedzUsuń
  68. Włosy to ty masz przepiękne, zazdroszczę! <3
    a co do stylizacji to PETARDA!
    w wolnej chwili zapraszam do mnie na nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  69. Outstanding post, you have pointed out some good details , I too believe this s a very great website. you should check this post here
    Crosss kiing games

    OdpowiedzUsuń
  70. Piękna całość, świetna bluza! :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Cudowna stylizacja i paznokcie! :)
    minimepastel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. faktycznie wygladasz swietnie i widac ze sie dobrze czujesz w niej ;)
    http://majlena-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  73. Ale śliczne włosy, a tatuaż bardzo do ciebie pasuje.

    http://weronikaa-blogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. fractal varner vitt miserably crying clamor kuhnert komm beeks
    games online for girls

    OdpowiedzUsuń
  75. http://shinybox.pl/?ref=d7f7c6b DZIEWCZYNY !!!! TU MOŻECIE DOSTAĆ ZA DARMO KOSMETYKI WYSTARCZY TYLKO , ŻE SIE ZAREJSTRUJECIE I ZDOBĘDZIECIE ODPOWIEDNIĄ ILOŚĆ PUNKTÓW :) KONIECZNIE SPRAWDZCIE :*

    OdpowiedzUsuń
  76. This article gets a thumbs way up from me.
    Body Building Games11

    OdpowiedzUsuń
  77. Super stylizacja , pasowałaby do niej torebka z naszego sklepu :)
    http://dimodo.pl/

    OdpowiedzUsuń
  78. Super stylizacja , pasowała by do niej torebka z naszego sklepu :)
    http://dimodo.pl/

    OdpowiedzUsuń
  79. wow!
    ale boska dziara!
    cały look jest genialny!

    całusy!
    jesuswannatouchme.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  80. świetna stylizacja ! :)

    zapraszamy http://fredzianke.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  81. Widać, że dobrze czujesz się w tych ubraniach :D

    OdpowiedzUsuń
  82. Doskonale pasowałoby tu coś takiego http://www.eobuwie.com.pl/product-pol-59668-Botki-ARMANI-JEANS-U5510-P2-12-Nero.html :)

    OdpowiedzUsuń
  83. jestem 6000 obserwatorką bloga ; DDD

    OdpowiedzUsuń
  84. kiedy bd wysprzedawac swoja szafe i czy ty kiedyolwiek odp na pytania

    OdpowiedzUsuń
  85. Uwielbiam wszelkie rockowe i uliczne stylizacje. W tym jesteś na prawdę super!

    OdpowiedzUsuń
  86. matko boska, jakie Ty masz wspaniale wlosy! to niesprawiedliwe! ;)
    A tatoo mega

    OdpowiedzUsuń
  87. Ale tattoo <3
    peacelovemus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  88. Spodnie rewelacja, włosy rewelacja, tatuaz rewelacja ! Wszytko rewelacja !!

    OdpowiedzUsuń
  89. fajna figura itd ale twarz to masz jak trans...

    OdpowiedzUsuń
  90. Można wiedzieć gdzie kupujesz te świetne spodnie ?

    OdpowiedzUsuń