6.10.12

NEW IN | I'M SO EXCITED

Dziś pokaże Wam kilka nowości w mojej szafie, większość już znacie z mojego fanpagea czy instagrama.
Po pierwsze w końcu kupiłam nowy aparat, zbierałam na niego kawał czasu. Do tej pory nie mogę uwierzyć, że wczoraj spotkało mnie takie "szczęście". Już pisze o co chodzi, wczorajszy dzień poświęciłam na zwiedzaniu sklepów ze sprzętem fotograficznym. Upatrzyłam sobie Nikona D90, polecaliście mi też obiektyw więc wybrałam ten idealny, już chciałam iść do kasy, kiedy mój chłopak powiedział, abyśmy podjechali jeszcze do salonu Nikona, i to był traf, zaoszczędziłam prawie tysiąc złotych na sprzęcie. Taka faktycznie spora sumka, ekscytacja w pełni :)

Nikon D90 18-105 mm
  
Wiecie już, że uwielbiam nietypową, unikatową biżuterię, która ma moc, kawałek mnie. Ideał na zamówieni, wykonany ręcznie.
motto:
"Nigdy nie pozwól, aby ci ktoś wmówił,
że nie możesz czegoś zrobić
Jeśli masz marzenie, musisz je chronić.
Ludzie nie potrafią sami czegoś zrobić,
więc mówią, że ty też nie możesz.
Jeśli czegoś chcesz,
to zdobądź to. Kropka."
(bracelet- she)

(la t.h., la d., c&c- urban flavours, obey and supreme- allegro)

 (blouse- flyhigh)

 (skirts- coctail shock)

(studded bra- romwe)

 (women- pozerki, b*tch please- naklate)

 Creepersy, buty z zagadką, buty kochane i buty znienawidzone. Ja potrzebowałam czasu aby się do nich przekonać. Buty są szyte ręcznie przez szewców z Krakowa (firma Cockney), którzy specjalizują się w undergroundowych butach (creepersy, glany, stepy itp.). Można je zamawiać wg własnego uznania w różnych kolorach i są wykonywane zawsze na zamówienie klienta, także pełna swoboda. Creepersy to buty o rodowodzie punkowym, kiedyś noszone były głównie przez subkultury ale obecnie przenikają do mody, co zresztą widać na ulicach, w gazetach czy na blogach. Widziałam liczne podróbki gdzie podeszwa składała się z dwóch części i to na naszych ulicach, tutaj mamy solidne wykonane, więc warto zainwestować:)

(creepers- shop, facebook)


zara

 vagabond via ebuty.pl

zara





102 komentarze:

  1. ile butów! <33333
    zazdroszczę sprzętu fotograficznego i całej reszty :D

    OdpowiedzUsuń
  2. jaki to obiektyw i ile w sumie wydałaś:)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikon 18-105 na zmiennym świetle 3.5-5.6, zwykle w okolicach od 900zł.

      Usuń
    2. WOW !blog świetny ;) ile w sumie dalaś za sprzęt?

      Usuń
  3. Jaki masz rozmiar bluzy FlyHight (I play for respect)? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Posiadam identyczne Nike <3.
    / Lenii.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej, jak dużo <3
    bransoletka - marzenie *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Obeye z allegro, czyli pewnie fejki.. ja też chcę, ale boje sie podrób.
    wszystko mega, zwłaszcza bransoletka, aparat, snapy i vansy <33

    OdpowiedzUsuń
  7. jejuu, ile ty tego masz. stanik z ćwiekami <33

    OdpowiedzUsuń
  8. ile kosztowal aparat ? ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. Podeszwa w Twoich creepersach tez jest z dwoch czesci, widac.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chodzi mi akurat o to, że się łamią na śródstopiu :)

      Usuń
  10. świetna bransoletka!!!

    Marceline

    OdpowiedzUsuń
  11. Nikon D90 bardzo w porządku jak na średniej klasy lustrzankę (bo górna półka, to wiadomo - D800 i D3, D4 - choć tu w grę wchodzą grube pieniądze), jednak obiektyw słaby (i przy okazji ciemny 3.5-5.6). Jednak prawie do wszechstronnego użytku. Więc, jeśli ktoś ceni wygodę i użytecznośc, a niższą jakość, to na pewno spełni swoje zadanie.

    Pozdrawiam www.fogdancing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja tez jakoś na dniach jadę po nowy sprzęt :)))))) ahhhh :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam twój blog! Widać, że poświęcasz mu dużo czasu, jak i serca. Zawsze, z niecierpliwością czekam na nowe notki. Dzięki, że jesteś! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo ci dziękuję za miłe słowa <3!!!!!

      Usuń
  14. a gdzie znajduje się ten salon Nikona?

    OdpowiedzUsuń
  15. patrzac na to widze, ze mamy podobny styl ahha mogla bym ci zabrac wszystko, jestes wspaniala <3

    zapraszam
    www.thisiscalledme-lol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ten ćwiekowy stanik też mi się marzy, ostatnio nawet już prawie go wrzuciłam do koszyka, ale jakoś tak nie jestem do końca przekonana czy jest mi potrzebny, mam nadzieję, że pokażesz jakąś stylizację z tym właśnie stanikiem, może się zainspiruję i kupię wreszcie;)

    OdpowiedzUsuń
  17. ile zapłaciłaś za creepersy i bransoletkę na zamówienie? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. buty na stronie creepers.pl kosztują 406zł, a bransoletka w takim stylu na she-bijou.pl jest za ok. 120zł :)

      Usuń
  18. ile masz wzrostu? wydajesz się wysoka ok. 170 i mam pytanie właśnie, czy te 170wzrostu i nosisz takie wysokie obcasy? :o

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak zobaczyłam pierwsze zdjęcie Nikona to od razu się uśmiechnęłam ;-) Bardzo się cieszę, że kupiłaś swój wymarzony aparat, sama mam Nikona co prawda D3000, więc nie taki sprzecior jak Twój ale jestem z niego bardzo zadowolona ;-) Trzymam za Ciebie kciuki, jesteś świetną, piękną i ambitną kobietką uwielbiam Twojego bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Sprzedałaś już OLYMPUSA??

    OdpowiedzUsuń
  21. ile miesięcznie wydajesz na ubrania?

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam do Ciebie zaglądać! Jesteś jedną z moich ulubionych blogerek :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Obey niestety fake, jak wszystkie na allegro i 90% na ebayu

    OdpowiedzUsuń
  24. Aparat - dobry wybór :) Sama jestem szczęśliwą posiadaczką takiego już od maja :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Powinnaś dokupić inny obiektyw, ten nie jest dobry do zdjęć fashion, obiektywy 35mm i 50mm 1.8/f fajnie rozmazują tło, to jest zwykły KITowy, który tego efektu nie daje.

    OdpowiedzUsuń
  26. świetne ciuchy i buty ;)
    a ja niedługo będę kupować lustrzankę Nikona ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kochana powiedz mi skąd jest kurka z "ramoneskowymi" rękawami? Widziałam wkatalogu taką w NY,ale u mnie nie ma ;( Szczęściara z aparatem ,słuchaj się częściej chłopaka hihi ;) pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.areyoufashion.com/militarna-kurtka-khaki-ze-skorzanymi-rekawami-p-7526.html

      Usuń
  28. Buciki mega! :)
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. za każdym razem Twoja biżuteria mnie zachwyca ;>

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszystko genialne <3 Ile kosztują takie buty prosto od szewca ,bo jestem bardzo ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam Cię! Masz świetny styl, wszystkie rzeczy z tego posta najchętniej bym zabrała do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. bluza od Mr. Gugu & Miss Go ! świetna, dziś oglądałem na targach w Katowicach :)

    OdpowiedzUsuń
  33. cudeńka:) wszystko bym przyjęła z otwartymi ramionami;)
    buziaki
    http://callmeladyana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Gdzie kupiłam ten boski stanik który nosisz do spodniczek z podwyższonym stanem, poluje na taki! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne rzeczy ! Ciężko powiedzieć co mi się najbardziej podoba ;D


    zapraszam do mnie
    http://superbrunetkablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Booooże o takiej ilości ślicznych rzeczy to moge chyba tylko pomarzyć. Musisz mieć jakiś niekończący się portfel :P

    OdpowiedzUsuń
  37. och, aparat. cudownie. :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetne rzeczy .. Naprawdę zazdroszczę aparatu ! <3

    http://couleurcamouflage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Bransoletka robi wrażenie ;O Naprawdę.
    Najlepsze są chyba czapki ;D

    www.inspire-touch.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Swietna bransoletka, kocham twoj blog ! ;3

    OdpowiedzUsuń
  41. Gdzie zdobyłaś tą PRZEświetną kurtkę ? i ile kosztowała?

    Ja chciałam kupić bardzo podobną w Stradivarisie za 299, ale po kilku dniach już ich nie było ;(
    Teraz nie mogę nigdzie takiej znaleźć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.areyoufashion.com/militarna-kurtka-khaki-ze-skorzanymi-rekawami-p-7526.html

      Usuń
  42. Ile kosztowała lustrzanka ?

    OdpowiedzUsuń
  43. Gratuluję aparatu, ja od tygodnia cieszę się Nikonem D5100. :D

    OdpowiedzUsuń
  44. gdzie kupiłaś tą jeansowa koszule?

    OdpowiedzUsuń
  45. hej. skad sa/ z jakiego sklepu te biale spodnie na ktorych lezy zlota bransoletka??

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetne rzeczy.
    Wszystko bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  47. Czekamy z niecierpliwością na nowy post zrobiony już tym cudeńkiem! :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Łał, aparat ! :D Chyba najlepszy prezent dla blogerki xd . :D

    OdpowiedzUsuń
  49. Wszystko świetne ale stanik z ćwiekami to bym Ci zabrała, boski jest :D

    OdpowiedzUsuń
  50. uwielbiam creepersy, Twoje są wspaniałe <3
    zazdroszczę wszystkich butów :D

    OdpowiedzUsuń
  51. ALE DUŻO BUTÓW *.* I TO JAKICH ŚWIETNYCH !
    CREEPERSY ZAJEB****! SAMA WĄŁSNIE CHCE SB KUPIĆ . POZDDRAWIAM ^^

    OdpowiedzUsuń
  52. Deynn, co sądzisz o tych butach: http://www.deichmann.com/PL/pl/shop/damskie/damskie-buty-damskie/00006001131210/botki%20damskie.prod?r=5&c=3&filter_brand=all&filter_color=all&filter_heel=all&filter_padding=all&filter_size=212@39&orderby=topseller&st=PRODUCT&filter_cat=/damskie/damskie-buty-damskie/damskie-buty-damskie-botki ??

    OdpowiedzUsuń
  53. Proszę zrób stylizację z bluzą Crystal Skull !! ;))

    OdpowiedzUsuń
  54. też mam tego Nikonka z tym obiektywem ;>
    będziesz z niego zadowolona, daję słowo ;D świetny wybór

    OdpowiedzUsuń
  55. Deynn widziałam cię w sobotę w pociągu, stałam koło ciebie ale głupio mi było podejść i się przywitać. W rzeczywistości jesteś jeszcze piękniejsza niż na zdjęciach i do tego ten styl ! Żałuję że nie poprosiłam o autograf ślicznotko ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w jaką sobotę? wczoraj?:D

      Usuń
    2. Tak, miałaś taką fajną czerwoną czapkę ;)

      Usuń
    3. sorry ale to nie mogłam być ja:) cały dzień w domu:)

      Usuń
    4. W takim razie masz sobowtóra ;) Wyglądała identycznie !

      Usuń
  56. mogłabyś podać link gdzie mogę zdobyć taką bransoletkę? identyczną, z takim samym napisem, nawet!

    OdpowiedzUsuń
  57. ojeeeeeeej zazdroszczę kolekcji!

    marita kiedy wyniki konkursu ICE-WATCH ?;)
    Mam jeszcze pytanie czy masz jakis pomysl na studniowkowa sukienke? ja nie mam pojecia , a chcialam jakiejs inspiracji bo chyba bede szyla

    OdpowiedzUsuń
  58. Cześć ,mam pytanie, na zdjęciach parę postów wcześniej jeansowy plecak , gdzie go kupiłaś ?:) jest boski*_*

    OdpowiedzUsuń
  59. Aparacik to Ty masz niezły, tak swoją drogą podziwiam Cię, masz wyczucie stylu którego większość osób zazdrości *_* Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  60. ile butow... nawet sie nie da policzyc... gratuluje korzystnego zakupu apratu :-D zapraszm do mnie

    OdpowiedzUsuń
  61. dopiero zaczęłam czytac Twój blog, ale jest naprawdę genialny :) Chyba zostanę stałą czytelniczką

    OdpowiedzUsuń
  62. Świetna bluza
    Zapraszam
    http://maggiifashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. lucky gyal! love this post!

    OdpowiedzUsuń
  64. WOW ILE BUTÓW I W OGÓLE TE RZECZY EKSTRA:)))
    POZDRAWIAM I ZAPRASZAM http://joanastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. DEYNN mam taki problem, gdyż mam 172 wzrostu i zastanawiam się jakiej wysokości mogę założyć najwyzsze buty, nie chce wygladac jak wielkolud a kobieta lubi czasem wygladać sexi. Jest to dla mnie bardzo ważne :) wielkie dzięki

    OdpowiedzUsuń
  66. Hej ;) zapraszam na mojego nowego bloga z biżuterią hand made ;D
    http://czekoladowoooo.blogspot.com/
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  67. niezła kolekcja ;) pozazdrościć !
    Diamonds - Rihanna

    OdpowiedzUsuń
  68. Hej, mogłabyś mi powiedzieć jaką wysokość mają Twoje czarne koturny? ;)
    Czy to są takie same jak te http://www.czasnabuty.pl/product-pol-3959-KOTURNY-A463B-29.html ?
    Zamierzam sobie je kupić, i na Twoich zdjęciach nie wydają się one takie bardzo wysokie, a patrząc na tej stronie to trochę tej wysokości mają ;p

    Czekam na odp.;)

    OdpowiedzUsuń
  69. Czy Twoje conversy są ze zwykłego materiału?

    OdpowiedzUsuń
  70. buty z ciwkami *_*

    OdpowiedzUsuń
  71. A skąd czapka Chikago Bulls'ów?

    OdpowiedzUsuń
  72. Hej ;) Mam pytanie czy bluzę FlyHigh kupiłaś na stronie SHOWROOM ? Jeżeli tak to ile czasu szła?

    OdpowiedzUsuń