26.2.12

BLACK LADY FROM HEAD TO TOE

Dzisiejszy post mnie samą zaskoczył, dziwne prawda? Zacznę się Wam pokazywać w nietypowych dla Waszych oczu strojach, chodzi o mnie, zawsze wszystko ułożone i proste, a wręcz pospolite. Zdjęcia też robione tak aby nie było całkowicie mi widać twarzy, oświetlenie, ujęcie... Mam nadzieję, że mały skok Was nie przerazi :)


(koszula/shirt- staffbymaff, sukienka maxi/maxi dress- f&f + diy, torba/bag- etorebka, buty/heels- deezee, kolczyk wąż/snake earring - restyle, kolczyk krzyż/cross earring- diy)

79 komentarzy:

  1. Zachwycasz! poprostu przepieknie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale masz kur** nogi :O

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie dostanę twojego e-maila? I szukasz profesjonalisty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. about me, pod logo DEYNN prawa strona:)
      tak raczej tak, albo kogoś kto ćwiczy ale ma dobry aparat i zna się na tym

      Usuń
    2. marita.surma@wp.pl

      Usuń
    3. Wysłałam :)

      Usuń
  4. dokładnie, zachwycasz! a ta koszula jest naprawdę świetna, rany!

    OdpowiedzUsuń
  5. ale masz nogi w tych butach, marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gdzie kupiłaś to coś co masz pod koszula .?

    OdpowiedzUsuń
  7. a ten "gorset" pod spodem skąd :)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest gorset z H&M,
      http://2.bp.blogspot.com/-PdvqBHQSmuI/TbbWdCFiGjI/AAAAAAAAAtM/T5oJYYfa7TM/s1600/P4262915.JPG
      odczepiłam tylko kółeczka i gwiazdki:)

      Usuń
  8. dziewczyno jesteś przepiękna! zatkało mnie jak oglądałam te zdjęcia! stylizacja jest boska i te nogi ahh marzenie :) ani śladu po śniegu, można chodzić w wiosennych rzeczach, też tak chcę, niestety u mnie resztki śniegu jeszcze gdzie nigdzie leżą :)
    mogłabyś zrobić post jak robisz tą fryzurę? chodzi mi o tego warkoczyka z boku, strasznie mi się to podoba, szukałam w internecie ale nigdzie nie jest to opisane :) proszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ślicznie, to bardzo proste, nawet nie wiem jak opowiedzieć:p zwykły warkoczyk robiony od boku, a nie góra dół:)

      Usuń
  9. Własnie też mnie to zastanawia skad ten gorset?

    OdpowiedzUsuń
  10. jezu..kocham to!!
    twoje nogi szpile koszula spódnica! pięknie! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. buty sa nieziemskie:)
    zapraszam do mnie:):):)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękna ta koszula! wyglądasz świetnie!! :))

    OdpowiedzUsuń
  13. polecam KRZYSIA ADAMKA !!! chłopak ma dryg! ;)
    jeśli chcesz jakiś kontakt do niego, czy coś to pisz na:
    carolla.nowak@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak tak, mam do niego kontakt, ale on pewnie ma sporo pracy, nie zawsze czas, moją osobą mu głowy zawracać nie będę:)

      Usuń
    2. Jeśli nie napiszesz, to się nie dowiesz.
      Trochę więcej odwagi Deyn! ;)

      Usuń
  14. co za nogiii! dziewczynoo :D
    świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zastanawiam się nad kupnem tego węża. Podoba Ci się? Nie jest za duży?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie zastanawiaj się:) ja mam go już od roku, ale dopiero pierwsza jego odsłona na blogu, polecam:)

      Usuń
    2. Złożyłam zamówienie. ;) Jednak na troszkę inny model - wybrałam smoka. Mam nadzieję, że będzie się dobrze nosił.

      Usuń
  16. Ale śliczne masz włosy! :)
    Cała stylizacja mi się podoba!
    Pozdrawiam ;>

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ciekawie to zestawilas :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ło matko bosko;D kochana wyglądasz przecudnie! elegancja i klasa po prostu kwintesencja piękna!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. jestes meeeeegaaaa ładna !
    nogi masz cudowne, tez chce takie :)
    mozesz mi powiedziec jak sprawdzaja sie Twoje kosmetyki Biovax do wlosow? mozesz mi je polecic czy raczej nie? :>
    ogólnie co tam slychac nieznajoma? jak zycie? :> :D
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już ich nie stosuję, nie jestem stała. już mam lepszy kosmetyk

      Usuń
    2. jaki lepszy:)?bo widze naprawde poprawe w wygladzie wlosow:)

      Usuń
    3. zdradzisz sekret jaki to kosmetyk? :>

      Usuń
  20. Mam pytanie znasz angielski,bo zauważyłam że blog jest trochę otoczony tym językiem.?
    jakk taak,to jak się nauczyłaś .?
    ; )
    + jak zawsze śliczna . ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam 21 lat, od 9 roku życia uczę się angielskiego w szkole, więc już znasz odpowiedź:)

      Usuń
  21. ojj bardzo pięknie wyglądasz :)))

    OdpowiedzUsuń
  22. jaki masz typ włosów? trudne do ułożenia czy raczej na odwrót?

    OdpowiedzUsuń
  23. fatycznie nietypowa jak na ciebie aczkolwiek fajna nieco elegancka z nuta kobiecości i drapieżności:) pzodro

    OdpowiedzUsuń
  24. fajna stylizacja :) podoba mi się ta różnorodność na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. zupełnie inaczej, ale jak dla mnie teraz jest lepiej! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. skąd koszula ?? poszukuje własnie przeźroczystej i nie moge znaleść :((

    OdpowiedzUsuń
  27. skąd koszula ?? gdzie moge taka znaleść ??

    OdpowiedzUsuń
  28. wow, rewelacja! świetnie wyglądasz w tej maxi, DIY bardzo fajny!

    OdpowiedzUsuń
  29. nie lubie dlugich sukienek ale Ty wygladasz w niej pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  30. świetny outfit! :D
    wężowy kolczyk jest wspaniały. szukałam takiego dla siebie od pewnego czasu. ;)
    Też chcę mieć tak gęste włosy jak ty. ;*
    http://angelinnna-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. aaa już wiem, dopatrzyłam się:> na moich włosach i tak nie wyglądałby tak ładnie jak u Ciebie, masz śliczne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wyglądasz zjawiskowo! Wszystko pięknie do siebie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  33. cudnie :)

    chciałabym Ci zadać pytanie, co do zdjęcia, które kiedyś pojawiło się u ciebie na photoblogu - twojego brzucha :D Co ćwiczysz, że masz tak śliczny brzuch?

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetna koszula i niesamowite nogi<3


    Zapraszam
    https://www.facebook.com/pages/Kocham-bi%C5%BCuteri%C4%99/324740324244493 :)

    www.kochambizuterie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. pięknie wyglądasz :) aaaale nózie!

    OdpowiedzUsuń
  36. super look i super blog, dziwie sie ze dopiero odkrylam!

    OdpowiedzUsuń
  37. a skąd ten stanik/gorset pod koszula ?

    OdpowiedzUsuń
  38. a skąd to stanikopodobne fajne coś ? : )

    OdpowiedzUsuń
  39. skąd to stanikopodobne coś ?

    OdpowiedzUsuń
  40. A jeśli nie Adamek, to może Ola Wydrych, albo Natalia Brączkowska ? ;>

    OdpowiedzUsuń
  41. hej, słuchaj czy w waszymm h&m w Poznaniu są jeszcze te bluzki, co miała ją Twoja siostra ?
    już dawno temu widziałam ją, ale w moim mieście nie ma :<

    OdpowiedzUsuń
  42. cudowne! cudowne! cudownee! <3 + kocham kolczyki

    OdpowiedzUsuń
  43. Koszula boska! Całość mnie powaliła :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Przepiękna mgiełka, marzę o takiej :)Bardzo... hm, wytworna stylizacja, na pewno zbyt odważna jak dla mnie, ale podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  45. Odpowiedzi
    1. mam, http://www.formspring.me/deynn

      Usuń
  46. wow, nie wiem co powiedzieć mam!
    genialne! gratuluję odwagi, nie każda ma jej tyle na taki strój, u ciebie wyszło rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  47. wspaniałe zdjęcia i strój, fajnie, że postanowiłaś coś zmienić ;) choć mam nadzieję, że to wciąć pozostaniesz Ty i Twój styl ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. cudownie wyglądasz, więcej takich stylizacji proszę ;>

    OdpowiedzUsuń
  49. świetna stylizacja !!

    zapraszamy, jesteśmy nowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. jestes przecudowna! kocham cie od pierwszej notki:)

    OdpowiedzUsuń
  51. idealne połączenie z ta koszulą, lepsze od maff:D

    OdpowiedzUsuń
  52. mogłabym się dowiedzieć gdzie kupiłaś tą sukienkę? też chce taką; )
    wyglądasz po prostu super ; )
    nic dodać nic ująć ; *

    OdpowiedzUsuń
  53. hej! Wyglądasz genialnie a nogi to już w ogóle kosmos! Zdradzisz jakie ćwizenia robisz na nogi? ;))
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  54. Nieziemskie nogi. Mój chłopak już nie zajży na ten blog :P

    OdpowiedzUsuń