20.10.11

military and leather

Zero przygotowań do posta ze względu na dzisiejszą pogodę. Wypad na zakupy, wychodząc pięknie się rozjaśniło co skłoniło mnie do szybkich zdjęć. W końcu mogę pochwalić się parką, prezentem od vintageshop, długo chowałam ją w szafie nie mając do niej zestawu, tak sobie to tłumaczyłam, a prawda jest taka, że dopadł mnie leń i nic mi się nie chciało. Jesienna chandra. Ale już lepiej gdy pomyślę o nadchodzących mrozach i śniegu, gdzie będą trudne warunki do zdjęć. Skórzane spodnie- od dawna na nie polowałam, nie lubię gdy są obcisłe, złe skojarzenia, wolę luz, czując się swobodnie, a nie jak robot. Zdaję sobie sprawę, że optycznie przy takich butach i dłuższej kurtce moje nogi zanikną ale czego nie zrobi się dla wygody. Workery, to jest to czego szukałam, stonowane i z pazurem, oczywiście piękności od DeeZee.

Jutro wyniki konkursu Fleq. Zgłoszenia do dziś do godziny 23:59! Powodzenia ;)


(kurtka- vintageshop, sweter- sh, torebka- etorebka, spodnie- h&m, pasek- primark, buty- deezee)

47 komentarzy:

  1. Swietny zestaw :) Nie przekonałam się jeszcze do workerów ,ale te cwieki na nich "duzo robią"!

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacyjne buty:) wybacz ale Cię skopiuję i je kupię;d

    OdpowiedzUsuń
  3. zdecydowanie lepsza ta parka od patines, bardziej kobieca:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. co kupiłaś? bo widze torbe z zary?:D

    OdpowiedzUsuń
  5. o ktorej wyniki????

    OdpowiedzUsuń
  6. wyniki albo ok 9 rano, albo ok 16, zależy jak z czasem się wyrobię.

    to co kupiłam, zobaczycie w następnym poście, niedziela?

    dziękuję;)

    OdpowiedzUsuń
  7. oo. wybrałaś spodnie takie jak patiness.
    co do parki- bardzo podobnie ją zestawiłaś ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. no pewnie, przecież te rzeczy zawalają sklepy, to jak mam kupić co innego, jestem leniem i nie chce mi się szukać:]

    OdpowiedzUsuń
  9. uhh jak za każdym razem kiedy tu zaglądam, rewelacja!!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ej czytam namiętnie twojego bloga i komentarze pod zdjęciami i szczerze żal mi ludzi i szkoda ciebie. jak moga te hieny tak pisać osądzać np ze masz rzecz jak ta osoba: xxx żal normalnie. coś jest na topie/modne to dużo osób to ma, proste jak budowa cepa cepy^_-
    pozdrawiam i zestaw prosty i wygodny i piękny. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. powiedz co kupiłaś:proszę:

    OdpowiedzUsuń
  12. sracie tą patine s3 m się

    OdpowiedzUsuń
  13. poza tym genialny strój jak zawsze:) pozdrawiam cię

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne te spodnie, też chciałam takie kupić w hm, ale jeszcze nie było i mam coś skóro podobnego, ale to chyba inne niż te. piękne włosy;d

    OdpowiedzUsuń
  15. amazing outfit xoxo

    OdpowiedzUsuń
  16. Ganialna kurtka :)
    Zapraszam na moje aukcje.


    http://allegro.pl/botki-camel-nude-38-platforma-skora-i1888244057.html

    OdpowiedzUsuń
  17. genialne militarki:)

    OdpowiedzUsuń
  18. niesamowicie. kocham, uwielbbiam

    OdpowiedzUsuń
  19. jesteś wspaniała;-*

    OdpowiedzUsuń
  20. ej fajnie tu.:):) obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  21. ej fajnie tu.:):) obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  22. ej fajnie tu.:):) obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  23. Buty wspaniałe, zazdroszczę ;)
    Malta, piękna nawet jesienia :)

    OdpowiedzUsuń
  24. buty są świetne! chyba sobie takie kupię :P

    OdpowiedzUsuń
  25. czesc, możesz powiedziec czy dawno kupiłaś te spodnie, ile kosztowały?
    szukam odpowiednich od dłuższego czasu i nic:( \
    z góry dzięki za odpowiedź

    ps: świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  26. spodnie kupiłam jakiś tydzień temu, może mniej:) za ok 130pln

    OdpowiedzUsuń
  27. spodnie kupiłam jakiś tydzień temu, może mniej:) za ok 130pln

    OdpowiedzUsuń
  28. za ile kupiłaś kurteczkę?

    OdpowiedzUsuń
  29. mam pytanie, czy te buty co masz wyzej na zdjeciu sa cieple? w sensie czy sie nadaja na kozaki ziemowe? prosze. odpisz :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne butki:) Widzę że znów spacerujesz w okolicach Malty:) Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowne buciory, i świetne zestawienie, z parką, uwiebiam :)

    Zapraszam na relację ze spotkania z Nicholasem Kirkwoodem,

    vavava-broom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Kirkwoodem* blogspot płata figle :P

    OdpowiedzUsuń
  33. zimowe chyba nie, ale maja ocieplenie:)
    kurtkę dostałam od vintageshop.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. daj buty! świetne są !:)

    OdpowiedzUsuń
  35. świetne buciki!!:D

    OdpowiedzUsuń
  36. świetne buty masz i ten plaszczyk^^

    OdpowiedzUsuń
  37. Hej! mam do ciebie prośbę ;]
    prześlij mi swoje GG na adres http://www.photoblog.pl/podrapmniepobrzuszku/profil ponieważ mam kilka pytań .
    Z góry dziękuje ;*

    OdpowiedzUsuń
  38. buty+kurtka bardzo fajnie ! ;))

    OdpowiedzUsuń
  39. styl Kenzy jednym słowem

    OdpowiedzUsuń
  40. mogłabys podać link do tej torebki? :) proszę

    OdpowiedzUsuń
  41. podasz link do butow?

    OdpowiedzUsuń